reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Turek

Tomáš Turek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som Tomáš Turek a som najhorší človek, akého poznám. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kukuričný ostrov: Radšej nech príde potopa ako ruskí vojaci

Tomáš Turek

Kukuričný ostrov: Radšej nech príde potopa ako ruskí vojaci

Vo vojne sa veľa nerozpráva, veď načoby aj. A je jedno, či ide o vojnu Storočnú, Druhú svetovú, Vietnamskú, medzigalaktickú alebo tú medzi Gruzínskom a Abcházskom.

  • 17. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 127x
  • 0
Oplatí sa veci opravovať?

Tomáš Turek

Oplatí sa veci opravovať?

Začnem zdanlivo nezmyselne, ale ja nezmysly rád rozprávam. Kúpil som si odkvapkávač na riad. Pekný, ale úplne nahovno. Taniere tam nedržia.

  • 12. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu